میخواهم از خودم جدا شوم...

دیگر می خواهم از خودم جدا شوم...

پیوستن به تو...وارستگی از خود را می طلبد...

تو را خواستن یعنی..."من" را نخواستن...

یعنی "من" را باتو خواستن...محو در تو خواستن...

رهایی یعنی تو...و تو یعنی زیبایی...

مرا در حضورت رها کن...

مرا اسیر رهایی ات کن...

تا زیبا شوم...



نظرات شما عزیزان:

Eli jooooooooooooooooon
ساعت22:31---19 بهمن 1392
راحت باش عزيزم. جداشو!!
پاسخ: :| بچه پرو!! :)))))))))))


hntaa
ساعت22:25---13 دی 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااام من بعد مدت ها اومدمممممممممممممممممم

عاشق این تضاداممم

یکی تو ذهنم دارم مثله این

واااااااااااااااااااااااای چقد ما شبیه همیم
پاسخ: خیلی...گاهی خیلی شبیه همیم تو بعضی مسائل...خیلی...


reza
ساعت15:23---4 دی 1392
بابا دمت گرم نگین جون خیلی جالب بود یه سر به منم بزن
پاسخ: !!!!!! باشه.


ملیکا
ساعت18:00---3 دی 1392
می تونی بیش از 6 کیلو تو به من پیشکش کنی! باور کن خوشال میشم..من یه 10 کیلویی کم دارم! خخخخ
پاسخ: منم از خدامه! :))))... ملیکا چند روزه به شکل ناخواسته وناخودآگاه اشتهام کم شده و کم غذا میخورم ولی حتی یه گرم از وزنم کم نشده!!! :| شانس مارو ببین! :|


ملیکا
ساعت11:37---2 دی 1392
کم تر بخور..
پاسخ: نمیشه جون تو...! :دی یه ساله میخوام رژیم بگیرم هنو نتونستم! بیشتر از6کیلو اضافه وزن دارم! :|


ملیکا
ساعت22:06---1 دی 1392
نگین چرا امروز زنگ اول حالت خوب نبود؟
پاسخ: مسمومیت غذایی! مث که شب یلدا یه چیزی خوردم که سالم نبوده! :| ولی الان خوبم... :)


Reyhane
ساعت14:36---1 دی 1392
كفتم يني جي!

الان خوندم
پاسخ: :)))


Reyhane
ساعت14:29---1 دی 1392
ميخواي از اين جداشدن به جي برسي?
پاسخ: دوباره بیا...اون موقع اشتباهی عنوان مطلبو که نوشتم دستم خورد رو enter فرستاده شد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : یک شنبه 1 دی 1392 | 14:18 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.